Samma födelsedag?
Forum > Off Topic > Samma födelsedag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Bara undrar om det är nån mer som fyller år den 17 masr som jag?
20 nov, 2011 00:09 |
|
Margaret
Elev |
Här finns en tråd där man kan hitta "födelsedagstvillingar". Använd hellre den.
Du förstår säkert att det blir rörigt med för många trådar om samma sak, och skulle alla medlemmar skapa en sånhär tråd var så skulle det bli för mycket. *låser* ![]()
20 nov, 2011 00:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen