Maplestory
Forum > Off Topic > Maplestory
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaiia
Elev |
Bara undrade, nån som vill spela MS med mig?
Om ni inte vet vad det är så är det ett asgrymt onlinespel, med ursöt grafik. Om ni inte har det kan ni ladda ner det här: http://en.maplestory.nexoneu.com/Maple.aspx?part=/Download/GameDownload ![]() ![]()
19 nov, 2011 21:03 |
|
Solkatten
Elev |
"Asgrymt onlinespel, med ursöt grafik"? Det säger ju mycket om spelet x'D
Uppdatering; Men åh, det har min storebror spelat x) Vet dock inte om han gör det nu längre. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 nov, 2011 21:20 |
|
The Noble Lion
Elev |
19 nov, 2011 21:21 |
|
Kaiia
Elev |
21 nov, 2011 10:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen