julen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
gabbe
Elev |
19 nov, 2011 16:20 |
|
Borttagen
|
not really. vi firar typ inte jul :3 inte av några speciella orsaker egentligen, det blir bara inte så.
19 nov, 2011 16:24 |
|
Kintsugi
Prefekt |
ps. http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=7767
Jodå, just i detta nu håller jag på att städa i ordning och rensa inför julen. Försöker få alla dekorationer att matcha och hänga rätt så att jul- och nördigheter matchar och går ihop. Har redan tagit mina första koppar glögg (första var på halloween-helgen med kanonfin kompis), ätit lussekatt och köpt hem en julskiva (jag var tvungen. Kändes rätt att köpa hem "första julskivan till första egna lägenheten") ^^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 nov, 2011 16:24 |
|
baramin
Elev |
Tycker inte att tänka på julen innan advent eller ens den första snön, haha.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 19 nov, 2011 16:25 |
|
accioron
Elev |
Eftersom att Kintsugi länkade en tråd där julen diskuteras låser jag den här!
19 nov, 2011 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen