Hang-ups
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Vad är det för saker i vardagen ni absolut inte står ut med?
Själv så kan klarar jag till exempel inte av: - att äta chips eller godis direkt ur påsen, utan måste alltid hälla upp det i en skål. - öppna dörrar. Eller ännu värre, dörrar som står på glänt. - fruktskal. Jag hyperventilerar när jag kommer i kontakt med sånt, speciellt mandarin- och clementinskal. Om det finns någon sån här tråd redan så hänvisa gärna till den så kan ju någon prefekt låsa den här eller något. 18 nov, 2011 21:51 |
|
Enchanted
Elev |
Jag stör mig på otroligt mycket saker men jag kan inte komma på något speciellt nu xD
18 nov, 2011 21:56 |
|
Borttagen
|
Manliga händer.
Jag har ett jävligt stort problem med händer som är stora och manliga ;____; 18 nov, 2011 21:57 |
|
EmahS
Elev |
Jag är lite av en perfektionist, och stör mig på:
Tavlor som hänger snett När folk viker papper (man får i skolan t.ex) snett. Lappar som sticker upp från kläder...
18 nov, 2011 21:58 |
|
Margaret
Elev |
Jag står inte ut när min pappa plockar ur diskmaskinen. Det skramlar så sjukt mycket så man tror att porslinet ska gå sönder. Det är något med det ljudet jag inte klarar av.
Jag kan inte heller titta i spegeln i ett mörkt rum. Har en spegel i mitt rum som hänger snett framför min säng, och varje dag när jag släkt lampan för att gå och lägga mig så tittar jag aldrig rakt fram, för jag vet att spegeln är där. ![]()
18 nov, 2011 21:58
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-18 kl. 21:59
|
|
Borttagen
|
Jag stör mig lite på när folk smaskar högt när de äter.. Och på saker som upprepas ett onödigt antal gånger.
18 nov, 2011 21:59 |
|
Pixie
Elev |
-Människor som smaskar med öppen mun, så de visar liksom maten. Uuuh, jag ryser.
- Knivar o gafflar som gnisslar mot porrslin. IIh.
18 nov, 2011 22:00 |
|
Borttagen
|
När någon drar naglarna på en ''såndär'' tavla...
fuk u :< 18 nov, 2011 22:00 |
|
IamAK
Elev |
när folk har nåt skit i håret, t.ex mjäll eller nåt sånt som syns. either way, ser så tacky ut när det bara hänger i håret.
18 nov, 2011 22:08 |
|
Pixie
Elev |
^
^Min syrra har världens längsta lillfinger nagel. Och hon gillar att skrapa...JAG HATAR HENNE NU. >:O
18 nov, 2011 22:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen