Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Läskig

Forum > Harry Potter > Läskig

Användare Inlägg
Ellyfanten
Elev

Avatar


Voldemort tycker jag är lite läskig ibland, eller så är det bara för jag var sju år när jag såg honom för första gången.

Hej jag äällsskkaarr Harry Potter.

18 nov, 2011 16:23

Borttagen

Avatar


antagligen för han är bara cool annars^^

8 dec, 2011 19:08

Borttagen

Avatar


Jag tycker att Voldemort är bara cool ^^
liksom, coolare finns inte xD

8 dec, 2011 19:42

jolle963
Elev

Avatar


Voldemort är läskig när han blotar armarna

8 dec, 2011 19:42

Quidditch
Elev

Avatar


Jag var otroligt rädd för honom i första filmen när jag var ca 5-6 år..speciellt när Harry och Malfoy går tillsammans i förbjudna skogen och dom ser Voldemort dricka blod från en enhörning..då kan man säga att jag var sömnlös på natten!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F4hdw91.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F200ck0i.gif

8 dec, 2011 19:43

Borttagen

Avatar


Skrivet av jolle963:
Voldemort är läskig när han blotar armarna


Det gjorde min dag c:

8 dec, 2011 19:55

Safrina
Elev

Avatar


^
^ samma här. jag var också typ 5-6 år. jag har för mig att jag skrek högt när han tittar upp & man ser blodet rinna ner för hakan.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Fe0174afc7a513c9ca8f1c3836cea0c1b%2Ftumblr_inline_ml2rghijL51qz4rgp.gif

8 dec, 2011 19:57

Forum > Harry Potter > Läskig

Du får inte svara på den här tråden.