Breaking Dawn
Forum > Off Topic > Breaking Dawn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vilka här har ännu sett den? Är den bra? Är den bättre vad ni har trott eller sämre?
Rekommenderar ni att man ska se den? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 nov, 2011 19:59 |
|
accioron
Elev |
Finns en liknande tråd redan
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=10686&page=8#forum.php?topic=10751 Låser denna! 17 nov, 2011 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen