Tar en paus!
Forum > Off Topic > Tar en paus!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hej kära mugglisar! Vill informera er alla att jag tänker lämna denna sida under en viss period. Jag kommer inte försvinna för alltid. Jag kommer komma tillbaka men just nu så finns det mycket jag måste göra och jag vill bara ta en paus från det hela. Det handlar om skolan, mitt liv utanför internet och ja, jag måste ta tag i många saker så vi hörs nån annan gång
15 nov, 2011 22:33 |
|
Minidjuret
Elev |
Vi kommer sakna dig, men du måste självklart få göra det du behöver.
Skolan är viktig, ditt liv är viktigt. Gör det du känner för, vi kommer vänta på dig här^^ 15 nov, 2011 22:34 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Ta den tid du behöver! Du kommer snabbt vara saknad här men gör det som känns bäst för dig. Mugglis finns kvar och energiskt och glatt folk finns här för att ta emot dig när du har tid och tillfälle att återvända.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 nov, 2011 22:35 |
|
Borttagen
|
Thanks guys
15 nov, 2011 22:38 |
|
Minidjuret
Elev |
Vi kommer sakna dig mycket också ♥
Men självklart kommer vi vänta på dig och blir överlyckliga när du är tillbaka igen ♥ 15 nov, 2011 23:04 |
|
Borttagen
|
Kommer sakna dig!
15 nov, 2011 23:05 |
|
Borttagen
|
Vi kommer sakna dig, men vänta dig att bli överröst med kärlek när du kommer tillbaka
15 nov, 2011 23:08 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vi kommer sakna dig, men vänta dig att bli överröst med kärlek när du kommer tillbaka this ![]() ![]()
15 nov, 2011 23:30 |
|
expelliarmus
Elev |
Åh, Mel! Kommer att sakna dig, massor faktiskt.
Fast vi hörs ju på facebook, för det gör vi väl? Kram på dig vännen allting löser sig ![]()
15 nov, 2011 23:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen