Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Konstiga matvanor!

Forum > Off Topic > Konstiga matvanor!

1 2 3 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Så mugglis. Dela med er av era konstiga matvanor - för konstiga matvanor är jättekul!

Jag är helt förälskad i mosad banan och valnötter. Som mellanmål/snacks - det är fantstiskt!
Jag skall plugga lite innan jag tar en omgång tillmen åhh vad det är mums!
Och vaniljfil med hallon, blåbär och mandlar *dör lite* <- är kanske inte lika konstigt, men näst intill

15 nov, 2011 19:56

leumas vän
Elev

Avatar


Typ en macka md smält ost. På dom konstigaste tiderna på dygnet. xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

15 nov, 2011 19:58

Borttagen

Avatar


^men det är ju sjukt gott ♥

15 nov, 2011 20:00

Enchanted
Elev

Avatar


Jag älskar att ha dipp på mackan o.o

15 nov, 2011 20:04

Celebikai
Elev

Avatar


att doppa choklad i glassen och använda chokladen som typ, en ätbar sked.
Och tonfisk på rostat bröd ♥
Och det som är en populär frukost i nederländerna, nutella med strössel och sylt (fast jag äter utan sylt)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F5e1b4e892ac80beefb04a19df526215e%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fabb13ebfa3a32cfa38d69acd20e1468d%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo5_250.gif

15 nov, 2011 20:13

Borttagen

Avatar


Pommes doppade i milkshake, jellybeans doppade i ketchup, gurka doppat i ketchup och äpple doppat i ketchup. Ehe, ketchupoholic. xc

15 nov, 2011 20:15

Kintsugi
Prefekt

Avatar


På andra praktikplatsen (måste ha varit sommaren 200 fick jag och praktikkompisen för oss att äta två ägg/kväll. Men det räckte inte bara det. Vi mosade äggen och blandade i kaviar. Så jäkla gott! HAHAHAHAH har inte ätit ägg och kaviar i samma mängd sedan dess.

Annars vet jag inte. På jobbet tycker alla att jag är knäpp som äter fil med flingor, nötter och banan varje kväll istället för att trycka i mig nattamaten (som kan vara räkor, hamburgare, korv med bröd, vårrullar osv)... så till sjöss är jag udda med det.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

15 nov, 2011 20:18

Borttagen

Avatar


^Jag tog alltid en frukt när de andra åt nattamat - så jag hade också konstigstämplen där

15 nov, 2011 20:20

Borttagen

Avatar


Pommes doppade i mjukglassen på McDonalds!

15 nov, 2011 20:41

MonsterCookie
Elev

Avatar


Sirap på blodpuddingen, är det konstigt? :3 ♥

Och jordgubbsyoghurt med russin och kanel, yuuuuummm :'D

wolfstar deserved better.

15 nov, 2011 20:58

1 2 3 ... 10 11 12

Forum > Off Topic > Konstiga matvanor!

Du får inte svara på den här tråden.