Konstiga matvanor!
Forum > Off Topic > Konstiga matvanor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Så mugglis. Dela med er av era konstiga matvanor - för konstiga matvanor är jättekul!
Jag är helt förälskad i mosad banan och valnötter. Som mellanmål/snacks - det är fantstiskt! Jag skall plugga lite innan jag tar en omgång tillmen åhh vad det är mums! Och vaniljfil med hallon, blåbär och mandlar *dör lite* 15 nov, 2011 19:56 |
|
leumas vän
Elev |
15 nov, 2011 19:58 |
|
Borttagen
|
^men det är ju sjukt gott ♥
15 nov, 2011 20:00 |
|
Enchanted
Elev |
Jag älskar att ha dipp på mackan o.o
15 nov, 2011 20:04 |
|
Celebikai
Elev |
att doppa choklad i glassen och använda chokladen som typ, en ätbar sked.
Och tonfisk på rostat bröd ♥ Och det som är en populär frukost i nederländerna, nutella med strössel och sylt ![]()
15 nov, 2011 20:13 |
|
Borttagen
|
Pommes doppade i milkshake, jellybeans doppade i ketchup, gurka doppat i ketchup och äpple doppat i ketchup. Ehe, ketchupoholic. xc
15 nov, 2011 20:15 |
|
Kintsugi
Prefekt |
På andra praktikplatsen (måste ha varit sommaren 200
Annars vet jag inte. På jobbet tycker alla att jag är knäpp som äter fil med flingor, nötter och banan varje kväll istället för att trycka i mig nattamaten (som kan vara räkor, hamburgare, korv med bröd, vårrullar osv)... så till sjöss är jag udda med det. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 15 nov, 2011 20:18 |
|
Borttagen
|
^Jag tog alltid en frukt när de andra åt nattamat - så jag hade också konstigstämplen där
15 nov, 2011 20:20 |
|
Borttagen
|
Pommes doppade i mjukglassen på McDonalds!
15 nov, 2011 20:41 |
|
MonsterCookie
Elev |
Sirap på blodpuddingen, är det konstigt? :3 ♥
Och jordgubbsyoghurt med russin och kanel, yuuuuummm :'D wolfstar deserved better. 15 nov, 2011 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen