Om du fick ha ett husdjur i HP...
Forum > Harry Potter > Om du fick ha ett husdjur i HP...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Stepheniee
Elev |
Vad för sorts varelse skulle det vara? C:
Jag skulle nog vilja ta hand om en Hippogriff. Vad awesome att komma till skolan med den. Misstag är mänskligt. 15 nov, 2011 18:27 |
|
Borttagen
|
En enhörning tror jag
15 nov, 2011 18:30 |
|
mican00
Elev |
15 nov, 2011 18:32
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-15 kl. 18:52
|
|
Stepheniee
Elev |
HAHAH ja. En enhörning skulle vara något också.
Misstag är mänskligt. 15 nov, 2011 18:47 |
|
Ms.Markus
Elev |
15 nov, 2011 18:48 |
|
MonsterCookie
Elev |
Pygmépuff, hell yeah
wolfstar deserved better. 15 nov, 2011 18:48 |
|
Katla
Elev |
Fågel fenix. 'Nuff said.
♏︎ 15 nov, 2011 18:49 |
|
grodan-boll
Elev |
Pygmepuff!!
Fast hade lätt velat ha en Hippogriff också SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 15 nov, 2011 18:50 |
|
joel9324
Elev |
15 nov, 2011 18:51 |
|
mican00
Elev |
15 nov, 2011 18:52 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen