julklappsdilemma...
Forum > Off Topic > julklappsdilemma...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Adina
Elev |
JULKLAPPSBYTEN!!
Såhär när det börjar bli vinter kommer det upp en massa julklappsbyten. Julklappsbyten med olika idrottsföreningar och andra fritidsorganisationer, julklappsbyten med klassen, familjen eller kompisgänget... det blir väldigt många julklappsbyten, och ofta har man ingen aning vad man ska köpa. Jag menar, ett julklappsbyte är lite opersonligt, eftersom man inte vet vem som ska få julklappen. Då har man två möjligheter. 1. Köpa någonting fint/snyggt/awesome, som vem som helst i gruppen kan tänkas tycka om. 2. Köpa någonting väldigt konstigt, så att alla kan flumma och skoja om hur ful/awkward/konstig saken är. 3. INTE KÖPA GODIS. Seriöst, meningen med julklappsbyte är ju att presenterna ska vara antingen AWESOME eller KONSTIGA. Och godis är bara en tråkig sak som folk köper när dom inte vet vad dom ska köpa. -- Det här är ju en sak som är ganska svårt, så jag tänkte starta den här tråden, där folk kan diskutera julklappsbyten och dela tips inför julklappsbyten.. NÅGRA TIPS? :) 15 nov, 2011 18:06 |
|
baramin
Elev |
Post-itlappar är bäst. Just saying. :$ Haha, ok, jag är antagligen den enda som skulle bli döglad över ett block i julklapp, men typ en såndär fin köttätande växt, ashäftig, om man lägger i fingret i käften på den smäller den igen. Erkänner att jag är sämst på juklappsbyten. ♥
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 15 nov, 2011 18:09 |
|
Borttagen
|
Det beror ju lite på vad kostnadsgränsen brukar vara i sådana föreningar och organisationer. Själv har jag ingen aning, så om någon kan berätta? =)
15 nov, 2011 18:36 |
|
APELSiiN
Elev |
15 nov, 2011 20:56 |
|
Minidjuret
Elev |
En Hp bok fungerar alltid
Typ... 15 nov, 2011 22:36 |
|
Mandy Diamond
Elev |
16 nov, 2011 09:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen