Brev Från Hogwarts
Forum > Harry Potter > Brev Från Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
14 nov, 2011 20:31 |
|
Borttagen
|
Åka dit eller vad menar du?
14 nov, 2011 20:36 |
|
Pixie
Elev |
14 nov, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
Det där brevet ska komma snart!! D:<
Annars får jag följa med Luna när hon är Sverige och letar efter vad hon nu letar efter! 14 nov, 2011 20:47 |
|
Twix
Elev |
Även om min borttappade uggla slarvat bort mitt brev så ska jag till Hogwarts om det så är det sista jag gör!
14 nov, 2011 20:50 |
|
Looney
Elev |
Skrivet av Twix: Även om min borttappade uggla slarvat bort mitt brev så ska jag till Hogwarts om det så är det sista jag gör! Konstigt nog har mitt brev också tappats bort, men det kommer nog när som helst nu. ♥ Jag tänker inte finna mig i att aldrig komma till Hogwarts, för till Hogwarts ska jag!
14 nov, 2011 21:19 |
|
Minidjuret
Elev |
Det är voldemorts fel! Innan han dog kidnappade han alla ugglor + breven. Efter hans död hittade ingen ugglorna, och ingen visste vilka som fått breven. De ville inte skicka dubbelt, folk blir sura då D:
14 nov, 2011 21:21 |
|
onlyoliviaa
Elev |
14 nov, 2011 21:32 |
|
Safrina
Elev |
14 nov, 2011 21:43 |
|
Solkatten
Elev |
Jag skulle göra allt i världen för att komma dit just nu ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 nov, 2011 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen