Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tintin och Enhörningens hemlighet!

Forum > Off Topic > Tintin och Enhörningens hemlighet!

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Nån som har sett den nya Tintin och Enhörningens hemlighet???
Jag såg den här om dan and i just loved it (♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥)
Själv tycker jag att det mååååste komma en till!

14 nov, 2011 16:21

GodricH
Elev

Avatar


Tyckte filmen levde upp till förväntan dock så gillar jag inte hur dem gjorde Tintin, en tonårs roney, comon!
Om dem får bra respons och Filmen drar in pengar så börjar dem med uppföljaren

14 nov, 2011 16:48

Li
Biträdande rektor

Avatar


Tyckte verkligen att filmen var hur bra som helst Tycker dock det är lite roligt hur de vill att Tintin ska vara 17 år men ha ett jobb, bo ensam, osv, osv XD Men älskade filmen, vill verkligen ha en uppföljare!

without something there is no nothing

14 nov, 2011 16:50

Eilonwy
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Tyckte verkligen att filmen var hur bra som helst Tycker dock det är lite roligt hur de vill att Tintin ska vara 17 år men ha ett jobb, bo ensam, osv, osv XD Men älskade filmen, vill verkligen ha en uppföljare!


Är inte Tintin typ 14 i böckerna? Ändå är han journalist I vilket fall, det enda jag kan om böckerna är det pappa har sagt (och han vet. tro mig) och det jag minns från när jag var liten (för när jag fick lust att läsa tintin hade vi inte böckerna hemma längre D: ) Ändå älskade jag verkligen filmen, men det var synd att jag inte förstod så många referenser till andra tintinböcker

Even the darkest night will end and the sun will rise

14 nov, 2011 17:19

Adina
Elev

Avatar


Filmen var awesome! Den höll sig inte till originalet hela tiden, vissa scener var väldigt överdrivna- fast den fångade samma känsla som böckerna, vilket är det allra viktigaste
När jag såg filmen fick jag lust att läsa om alla seriealbum igen ! XD

:)

14 nov, 2011 20:17

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_luk2rzjkNU1qdho8zo1_400.gif

Asså.. ja.. det tog mig typ flera timmar efteråt för att inse att det var alldeles underbart ♥
Kan hålla med personen över mig om att det inte höll sig helt till originalet hela tiden men den fångade faktiskt samma känsla som i böckerna!

Har läst på tumblr någonstans att om det kommer en ny film så kommer den baseras på bl.a "De sju kristallkulorna"

14 nov, 2011 20:26

Forum > Off Topic > Tintin och Enhörningens hemlighet!

Du får inte svara på den här tråden.