Tintin och Enhörningens hemlighet!
Forum > Off Topic > Tintin och Enhörningens hemlighet!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nån som har sett den nya Tintin och Enhörningens hemlighet???
Jag såg den här om dan and i just loved it (♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥) Själv tycker jag att det mååååste komma en till! 14 nov, 2011 16:21 |
|
GodricH
Elev |
Tyckte filmen levde upp till förväntan dock så gillar jag inte hur dem gjorde Tintin, en tonårs roney, comon!
Om dem får bra respons och Filmen drar in pengar så börjar dem med uppföljaren 14 nov, 2011 16:48 |
|
Li
Biträdande rektor |
Tyckte verkligen att filmen var hur bra som helst
without something there is no nothing 14 nov, 2011 16:50 |
|
Eilonwy
Elev |
Skrivet av Li: Tyckte verkligen att filmen var hur bra som helst Är inte Tintin typ 14 i böckerna? Ändå är han journalist Even the darkest night will end and the sun will rise 14 nov, 2011 17:19 |
|
Adina
Elev |
Filmen var awesome! Den höll sig inte till originalet hela tiden, vissa scener var väldigt överdrivna- fast den fångade samma känsla som böckerna, vilket är det allra viktigaste
När jag såg filmen fick jag lust att läsa om alla seriealbum igen ! XD :) 14 nov, 2011 20:17 |
|
Borttagen
|
![]() Asså.. ja.. det tog mig typ flera timmar efteråt för att inse att det var alldeles underbart ♥ Kan hålla med personen över mig om att det inte höll sig helt till originalet hela tiden men den fångade faktiskt samma känsla som i böckerna! Har läst på tumblr någonstans att om det kommer en ny film så kommer den baseras på bl.a "De sju kristallkulorna" 14 nov, 2011 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen