Hur kommer man in på sina egna chokladgrodekort?
Forum > Off Topic > Hur kommer man in på sina egna chokladgrodekort?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lucy och Rose
Elev |
13 nov, 2011 15:32 |
|
Margaret
Elev |
Har du Internet Explorer? Det kan vara en anledning till att det inte fungerar. Byt webbläsare eller dubbelklicka och tryck sedan på "Öppna i ny flik".
EDIT: högerklicka menar jag ju såklart, inte dubbelklicka, lol. ![]()
13 nov, 2011 15:33
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-13 kl. 15:35
|
|
childhoodlight
Elev |
13 nov, 2011 15:33
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-13 kl. 15:33
|
|
Knizzlare
Elev |
13 nov, 2011 15:33 |
|
Lucy och Rose
Elev |
13 nov, 2011 15:35 |
|
Margaret
Elev |
13 nov, 2011 15:36 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen