Spex foto
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jah, typ alla nior tar ju spex foto och under en hel dag går man utklädd till något.
Till er som går i 9:an; Vad ska ni klä ut er till? Till er som har gått ut 9:an; Vad föreställde ni er? Jag funderar på tre val (Om vi inte ska ha tema ...) 1: Harry Potter. 2: Pikachu. 3: Vampyr "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 nov, 2011 21:21
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-12 kl. 21:27
|
|
ikka
Elev |
Vi hade pyjamas-tema. Satt längst fram i mitten med mitt Hello Kitty-nattlinne & min gloomy bear. Vi hade b1 &b1 - de var awesome!
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 nov, 2011 21:25 |
|
Ginnyy
Elev |
Vi hade tema skräck, fin fantasi... hehe
våran bild ![]() om någon är intresserad så är det fritt fram att anteckna
12 nov, 2011 21:26 |
|
Borttagen
|
Vi hade inget! Lärarna skyllde på att det var något fel med beställningen
Jag ska få min hämnd... 12 nov, 2011 21:27 |
|
Cyachi
Elev |
Vi hade tema kristendomen hahah. ♥ Älskar min klass, seriöst.
12 nov, 2011 21:28 |
|
IamAK
Elev |
vi hade tvärtom tema typ, eller asså vi hade lite olika roller/karaktärer. jag var klädd i svart, min kompis klädd i vitt. några var t.ex fjortis, snobb, bonde, sportfåne osv.
12 nov, 2011 21:29 |
|
Ida S
Lärare |
Vi hade inget sånt i nian! Nästa år, trean, ska vi däremot få ha det :'
"we live together, and harry does all the cooking." 12 nov, 2011 21:30 |
|
Elley
Elev |
Vi har aldrig ett tema utan alla får klä ut sig till vad de vill i 9;an däremot i 3;an på gymnasiet har klassen ett tema ihop
http://nouw.com/ellenfelixson/
12 nov, 2011 21:32 |
|
childhoodlight
Elev |
12 nov, 2011 21:33 |
|
Tonkss
Elev |
12 nov, 2011 21:39 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen