Nästa år; 2012!
Forum > Off Topic > Nästa år; 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Nästa år kommer fan bli bäst :'
- Jedward kommer till Sverige i början slutet av januari och förhoppningsvis kommer jag då gå på konsert. - Alla 9;orna kommer att ta spexfoto så hela dagen går man utklädd. - Alla 9;orna tror jag kommer åka på Liseberg en dag under våren. - Klassresa. - Börjar gymnasiet så den hösten kommer bli väldigt spännande. Vet ni något speciellt som händer nästa år? Btw, ni har väl inte glömt att jorden går under den 21 december 2012? ._. Den gubbjäveln är helt ... CP. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 nov, 2011 19:46 |
|
Tonkss
Elev |
12 nov, 2011 19:49 |
|
Maharajah
Elev |
LEAKYCON 2012!
Å Studio Tour öppnar! :d 12 nov, 2011 19:49 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vet ni något speciellt som händer nästa år? Btw, ni har väl inte glömt att jorden går under den 21 december 2012? ._. Den gubbjäveln är helt ... CP. Fast gubben som höll på i år är inte den om sagt det om 2012. Det är typ något om att maya-indianernas kalender tar slut. ![]()
12 nov, 2011 19:51 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Margaret: Skrivet av Solkatten: Vet ni något speciellt som händer nästa år? Btw, ni har väl inte glömt att jorden går under den 21 december 2012? ._. Den gubbjäveln är helt ... CP. Fast gubben som höll på i år är inte den om sagt det om 2012. Det är typ något om att maya-indianernas kalender tar slut. Åh, just det xD Glömde det. Men han är ändå helt CP "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 nov, 2011 19:53
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-12 kl. 19:53
|
|
Ida S
Lärare |
-Julbal i Kalmar
-Jag fyller 18 -Ska besöka Berlin för första gången Men jag har riktigt stora förväntningar på 2012 i allmänhet, längtar faktiskt x3 "we live together, and harry does all the cooking." 12 nov, 2011 19:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ida S: -Julbal i Kalmar -Jag fyller 18 -Ska besöka Berlin för första gången Men jag har riktigt stora förväntningar på 2012 i allmänhet, längtar faktiskt x3 Den julbalen skulle vara helt awesome att gå på ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 nov, 2011 19:54 |
|
annawpotter
Elev |
12 nov, 2011 19:55 |
|
Solkatten
Elev |
Mhm, precis som alla andra gånger den skulle ha gått under "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 nov, 2011 19:55 |
|
Margaret
Elev |
Förutom att jorden går under så tar jag studenten nästa år, och det kommer att bli awesome! :-) Även om jag kommer att ha slösat hela mitt liv i skolan om jorden går under, haha. Fast jag har några månader att njuta av iaf.
![]()
12 nov, 2011 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen