väder
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ann
Elev |
vilket väder har ni där hemma?
här i uppsala är det mörkt och lite kallt. 12 nov, 2011 17:37 |
|
Borttagen
|
Mörk i stockholm med 1 minusgrad
12 nov, 2011 17:39 |
|
Twix
Elev |
Mörkt, mörkt och kolsvart....
12 nov, 2011 17:54 |
|
MonsterCookie
Elev |
Bor du i Uppsala Ann? Det är bra det, det är nämligen bästa staden
wolfstar deserved better. 12 nov, 2011 18:06 |
|
Ann
Elev |
ja det är sant det -.-
12 nov, 2011 18:09 |
|
Solkatten
Elev |
Mörkt och kallt.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 nov, 2011 18:59 |
|
Borttagen
|
Här är det DIMMIGT som bara den. Det är faktiskt ganska mysigt ^^
12 nov, 2011 23:09 |
|
LoonyMe
Elev |
12 nov, 2011 23:12 |
|
Borttagen
|
^Oj, det har jag inte tänkt på :O
12 nov, 2011 23:13 |
|
expelliarmus
Elev |
12 nov, 2011 23:15 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen