Egotråden.
Forum > Off Topic > Egotråden.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mitchan
Lärare |
Här får man egoboosta. (Vet inte om det redan finns någon liknande tråd men det känns inte så!)
Berätta varför du är snyggast och bäst i världen, liksom. Berätta historier om när du var lite väl självgod. Själv har jag alltid vart sjukt självgod. I lågstadiet hade det aldrig någonsin slagit mig in att det fanns folk som tyckte dom själva var fula. Jag trodde det var standard att tycka som jag, att man själv var den snyggaste av alla. Och i kanske trean, när jag började upptäcka att folk i min klass inte tyckte att jag var snygg (För jag trodde även att alla tyckte att jag var det. Jag trodde inte att snygghet var abstrakt, utan att jag VAR snygg. Statistiskt.), men tyckte att min kompis var snygg. Som jag själv tyckte var, eh, mindre snygg. Så jag satt hemma en kväll och konspirerade i hur det kommer sig. Till slut kom jag fram till att alla betraktare ser världen annorlunda, och i själva verket såg jag ut som henne och hon såg ut som mig. ....:' Den här grejen med att jag är fett snygg har faktiskt följt med hela tiden. Tonårstjejer brukar spendera timmar framför spegeln och vara ledsna för att de vill vara sötare. Jag har slugt placerat min spegel bredvid min dator för att kunna sitta och titta på min snygghet hela dagen. Det... är... faktiskt.... sant :$ Haha hata mig inte för att jag är självgod nu utan gå och egoa ni också. Plz. :'''D ![]()
12 nov, 2011 00:12 |
|
Borttagen
|
Haha, jag håller med dig till viss del. Har faktiskt aldrig tyckt att jag har varit ful, gillar mitt utseende och tycker att jag själv är snygg och jäkligt smart. Hoppsan, skönt att få det sagt : )
12 nov, 2011 00:22 |
|
Celebikai
Elev |
Ska nog också lägga en spegel vid datorn, fast då kommer jag bli distraherad av min snygghet :$
Jag tycker att mina ögon är typ vackrast i världen. Kan sitta framför en spegel jättelänga och spana in dom. Flörtar lite med mig själv. ![]()
12 nov, 2011 00:25 |
|
childhoodlight
Elev |
Jag har alltid varit riktigt jävla ledsen över att jag har så stora bröst men EH fuck that
De är snygga, and that's it. Ska fan ha på mig tighta tröjor om jag vill, jag har kurvor AND I LIKE IT ![]()
12 nov, 2011 00:27 |
|
Celebikai
Elev |
12 nov, 2011 00:28 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Jag har alltid varit riktigt jävla ledsen över att jag har så stora bröst men EH fuck that De är snygga, and that's it. Ska fan ha på mig tighta tröjor om jag vill, jag har kurvor AND I LIKE IT Var glad att du kan vara glad för dem. Jag själv gjorde en reduktionsoperation förra året för att jag mådde så sjukt dåligt av mina bröst både fysiskt och psykiskt. Jag blir glad när folk säger så som du, för jag vill inte att andra ska gå igenom det jag gick igenom innan min operation. Idag ångrar jag dock inte att jag gjorde det, det var nog det bästa beslutet jag fattat i mitt liv, och nu kan jag egoboosta för nu är jag fullständigt nöjd med min kropp. ![]()
12 nov, 2011 00:31 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Jag har alltid varit riktigt jävla ledsen över att jag har så stora bröst men EH fuck that De är snygga, and that's it. Ska fan ha på mig tighta tröjor om jag vill, jag har kurvor AND I LIKE IT Det är jätte fint! Own it! Själv ego för mig själv. För att jag bara är så bra på så himla många sätt, det är otroligt. Jag är nästan perfekt som person, för mig iaf. Jag kan garva åt mig själv hur länge som helst. Självgod? Yep. ♥ 12 nov, 2011 00:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av childhoodlight: Jag har alltid varit riktigt jävla ledsen över att jag har så stora bröst men EH fuck that De är snygga, and that's it. Ska fan ha på mig tighta tröjor om jag vill, jag har kurvor AND I LIKE IT Haha så jäkla bra GIF!! 12 nov, 2011 00:33 |
|
childhoodlight
Elev |
Margaret Jag kan inte neka till att det är otroligt jobbigt psykiskt om jag har linnen på mig. Det är riktigt jobbigt att prata med en person - ofta killar - som kollar ned på mina bröst när jag försöker hålla en konversation. Jag känner mig så himla utnyttjad och det är så jobbigt, för jag vill inte. På sommaren vill jag kunna vara fri och gå runt i tunna kläder utan att skämmas eller vara rädd över att någon ska utnyttja mig på grund av att de är stora. Det är riktigt, riktigt frustrerande.
Men jag har bestämt mig att säga ifrån nu om det händer liknande saker. Jag har all rätt i världen att ha linnen och åtsittande tröjor. Det är en sak om jag klär upp det som slampigt, som storbystade tjejer ofta får höra, men jag måste väl ändå få ta på mig vanliga kläder utan att bli stämplad som hora?! Jag är glad över att du är nöjd nu och att operationen underlättade, verkligen. You deserve to be happy! Maharajah Puss fina du! ♥ Grå Damen I know right :$$
12 nov, 2011 00:39 |
|
Borttagen
|
Samma sak händer med mig när jag har urringning. Lol jag bryr mig inte. Ett gäng pojkar i puberteten. HAOW CUUUUTE.
Ego, ego, ego ego. Jag är en egoist. 12 nov, 2011 00:44 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen