Hjälp!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Hur får man in en bild till anslagstavlan som vissa gör?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 nov, 2011 22:18 |
|
Elley
Elev |
11 nov, 2011 22:23 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Precis som du gör i forum och annat.
Hitta en bild på internet [img] [/img@] Utan @ på båda sidorna av url:en 11 nov, 2011 22:23 |
|
Twix
Elev |
Ja, som några redan skrivit, skriv [img] bildadressen [/ img]
Utan mellanrum Och jag har en lite fråga också; hur länkar man till något så att det om det är ett tråds namn och är "klickbart" om ni förstår vad jag menar, alltså att namnet står och man kan klicka på det istället för www. [länken].se 11 nov, 2011 22:45 |
|
Dante
Lärare |
Twix: [url=adressen här] Namnet du vill ha på länken här [/ url]
Bindestrecket och url ska sitta ihop i slutet på det här sättet; /url, men var tvungen att göra ett mellanrum just för att det inte ska bli en länk nu, haha. Säg till om du inte förstår. 12 nov, 2011 16:44 |
|
Twix
Elev |
^ Tack, tror jag fattar!
12 nov, 2011 16:46 |
|
Dante
Lärare |
Twix: Okej, ifall det inte skulle fungera så är det bara att skicka ett meddelande!
*låser tråden eftersom frågan är besvarad* 12 nov, 2011 17:32 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen