Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HPvecka i Stockholm

Forum > Harry Potter > HPvecka i Stockholm

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
samfora
Elev

Avatar


Sollentuna Bibliotek i norra Stockholm anordnar en Harry Potter-vecka under sportlovet (v. 9). Där kommer erbjudas tipsrundor, GET och FUTT-prov, maskerad, loppmarknad, filmvisning och allmän HPnördning.

Mer info kommer senare, men nu behöver vi lite hjälp.

Vi söker husalfer till en eller flera dagar, 5-6 per dag (så TIPSA GÄRNA KOMPISAR!), som kan hjälpa till med bl.a högläsning för de yngre, sköta filmvisning och ha bokdiskutioner. Det kommer att vara öppet för alla åldrar.
Festival pågår från 12:30-18:00 Måndag - Fredag
Kommentera gärna om ni är intresserade eller har några bra önskemål och ideér.
Tack på förhand, och jag hoppas att många av er mugglisar kommer

__DET BÖRJAR BLI VÄLDIGT AKUT NU.___ Det kommer annars att bli väldigt svårt att genomföra festivalen.

Hogwarts will always be there to welcome you home.

11 nov, 2011 21:21

Detta inlägg ändrades senast 2012-02-25 kl. 17:19
Antal ändringar: 2

Twix
Elev

Avatar


Låter jättekul! Återkom med mer info när du kan!

11 nov, 2011 21:37

accioron
Elev

Avatar


Intresserad, helt klart!

11 nov, 2011 21:39

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skulle kaaanske kunna hjälpa till Får se hur mkt jag behöver vara i stallet då bara.

wolfstar deserved better.

11 nov, 2011 21:40

Maharajah
Elev

Avatar


Intresserad jappjapp!!!

11 nov, 2011 21:42

superman
Elev

Avatar


Åh det låter superkul! Bara jag är hemma på lovet kan jag absolut komma dit

11 nov, 2011 22:18

cannedcorn
Elev

Avatar


Om jag är hemma det lovet och inte har några planer så kan jag ställa upp! Skulle vara sjukt roligt :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lmfgl0PDiO1qgwefso1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs2.favim.com%2Forig%2F28%2Fawesome-daenerys-targaryen-emilia-clarke-game-of-thrones-Favim.com-238110.gif

11 nov, 2011 22:19

si_tonks
Elev

Avatar


Åh, vad kul det låter!!
Skulle kunna hjälpa till om jag kan under sportlovet. det skulle vara jättekul!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m79ifyAeGo1qgkhoko1_500.pnghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7fsmzlnGm1qa6owq.gif

11 nov, 2011 22:19

Dini99
Elev

Avatar


Det låter heelt Azum ;D

"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?"

11 nov, 2011 22:21

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Oh vad smart! Om jag hade varit bosatt i Stockholm ås hade jag kommit. Men ni som går dit får se till att få det roligt ^^

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

11 nov, 2011 22:21

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > HPvecka i Stockholm

Du får inte svara på den här tråden.