Saker du skäms för-tråden!
Forum > Off Topic > Saker du skäms för-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elley
Elev |
Alla skäms vi för någonting, det kan vara något som vi egentligen anser är en småsak eller något som du aldrig i hela ditt liv har berättat för någon. Vad det än är så har alla lika stor chans att skämmas, ibland kan det till och med vara så att någon kan hjälpa dig med det du ser som ditt lilla "problem"
Jag tror egentligen ni redan förstår vad tråden handlar om, men jag kände för att skriva något som ingen kommer orka läsa Jag skäms nog ganska mycket för att jag är "rädd" för att mejla med er på mugglis x'
http://nouw.com/ellenfelixson/
11 nov, 2011 19:13 |
|
Savi
Elev |
^ 1. No way, så ska du inte känna. Du är bäst!
Haha, jag känner så också. Man vill ju inte verka dum... Har lyckats göra det några gånger
11 nov, 2011 19:16 |
|
Somnium
Elev |
Jag skäms över att jag inte klarar av att prata inför klassen.
Jag skäms över att jag inte alltid vågar ta kontakt med folk. Och andra saker, men orkar inte skriva allt nu. xd http://slytherinunicorn.tumblr.com/
11 nov, 2011 19:16 |
|
Borttagen
|
Skäms över min längd, min röst, hur jag låter och mitt stora rädsla för Dumle o.O
11 nov, 2011 19:29 |
|
scarhead
Lärare |
11 nov, 2011 19:34 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Elley: Jag skäms nog ganska mycket för att jag är "rädd" för att mejla med er på mugglis x' THIS SO MUCH!! FÅr liksom panik och vågar inte skicka.. Och att jag intea alltid vågar säga vad jag tycker för att jag tror att folk bara kommer se mig helt korkad och dum i huvudet.
Tumblr.
11 nov, 2011 19:39 |
|
Borttagen
|
Jag skäms över min längd även om jag vet att det är den andra längden som är viktigare (vilket jag då är begåvad i tack och lov)... jag skäms över min svårighet att visa känslor utan att "over" do it eller visa känslor som kan vara pinsama inför andra eller som personen kan ta emot på fel sätt om den inte känner mig. Min röst är patetisk, slutatde "sjunga" i kör för 2 år sen för att jag skämdes så mycket och kände mig hemsk även när alla sa att jag sjöng ganska bra (falska, lögnare). Skäms över min rädsla att förlora en älskad. Skäms över att inte vara gillad av någon hona i världen. Skäms att jag... jag kan komma på mer senare om ni vill.
11 nov, 2011 19:39 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag skäms nästan jämt! Hahaha. Mitt dåliga självförtroende (som dock stärkt de senaste fem åren) har gjort så att jag bär på många pinsamma och hemska minnen som får mig att stanna upp med det jag gör (går jag i trappan så kan jag bli stående på samma steg ett par sekunder)... det är lite jobbigt och skrämmande.
Men nej, jag tänker inte börja lista upp alla dessa skamfyllda minnen här. ...fast ett par kanske jag kan dela med mig utav. - Kusinen fick en present (och jag var så avundsjuk för hon fick ett smycke från guldfynd och en gosedjursanka till det)... när hon då tar till den där vanliga frasen "undrar vad det kan vara i det här paketet" så är jag dum nog att svara rätt ut. EEEEEH. - ...nej. HAHAH jag kommer inte på fler "hemlighetsstämplade" jobbiga minnen. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 11 nov, 2011 19:39 |
|
leumas vän
Elev |
11 nov, 2011 19:40 |
|
Maharajah
Elev |
Idag gjorde jag en väldigt dum sak som jag verkligen skäms för. Åh varför...
Går dock inte att förklara, tror nog inte att ni skulle förstå! :o 11 nov, 2011 19:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen