Idol
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Vilka här tittar på Idol?
Vilka tycker ni är bäst? Vilka tycker ni är sämt? Jag tittar på Idol varje fredag. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 nov, 2011 16:25 |
|
Fang
Elev |
JAg halvkollar på idol. JAg vet vilka som är kvar och så. Har ingen favorit.
11 nov, 2011 16:26 |
|
Borttagen
|
Jag kollar oxå på idol varje fredag..
Sämst vet jag inte, men jag vill att andré ska åka ut. Gillar inte han, tycker han verkar så.. ja, jag vet inte. gillar han inte iaf. Har ingen favorit direkt. 11 nov, 2011 16:30 |
|
Cyachi
Elev |
Finns redan en tråd om just Idol, skriv gärna där istället så låser jag den här!
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7933#forum.php?topic=7933 11 nov, 2011 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen