11/11-11 kl.11.11!
Forum > Off Topic > 11/11-11 kl.11.11!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
Tjoo alla mugglisar!
Tänkte vi kunde ha en tråd, där vi räknar ner till 11/11-2011 kl.11.11 Själv tycker jag att det är skit kul, att det blir så, för tänk om man föds liksom idag Haha! okej, lite nödigt, know. Men haha, ändå! Heter Elva Älv och jag är en ÄlvA... Filosofin kan fortsätta i evigheten--- Så vad säger ni? Vill ni joina och räkna ner? "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 11 nov, 2011 10:55 |
|
Borttagen
|
Stackars unge i så fall..
Jag är gärna med och räknar ner. 11 nov, 2011 10:59 |
|
kinshaw
Elev |
11 nov, 2011 11:00 |
|
annawpotter
Elev |
11 nov, 2011 11:09 |
|
childhoodlight
Elev |
11 nov, 2011 11:11 |
|
adliitam
Elev |
11 nov, 2011 11:16 |
|
Borttagen
|
Jag tog skärmbild av det! 8D
11 nov, 2011 11:16 |
|
Borttagen
|
11 nov, 2011 11:17 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tog skärmbild av det! 8D jag skrev ett brev http://letterstocrushes.com/letter/219338 eehe
11 nov, 2011 11:19 |
|
Dini99
Elev |
Neej! Misssaaaaadeeee!
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 11 nov, 2011 11:38 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen