Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hej kära Mugglis!

Forum > Off Topic > Hej kära Mugglis!

Användare Inlägg
Li
Biträdande rektor

Avatar


Idag är jag väldigt glad. Det kan bero på massa saker, typ att jag och Erik firar 18 månader, att jag får finbesök imorgon av min bästaste bästis som just kommit hem efter att ha bott i Tyskland en tid, att det är en rolig kurs jag läser just nu, eller att jag ätit mycket frukt.

Men egentligen är jag bara glad, tror jag. Sådär utan egentlig anledning, bara glad! Jag tycker att det är jätteskönt, känner mig full av liv, full av glädje och har bara fyrat av stora leenden mot alla jag mött idag och glatt pratat med de jag ska prata med och bara känt för att dela med mig lite av min glädje!

Jag tycker att det är så skönt, att vara glad utan anledning. Jag tycker att det är mycket lättare att bli ledsen/nedstämd utan anledning - det är sällan man bara blir glad huxflux sådär, liksom. Men nu är jag det! Och det är typ den bästa känslan i världen.

Jag tror jag ska vara glad varje dag nu för det är en så mycket bättre känsla i magen än oro. Så Puss på er!

without something there is no nothing

10 nov, 2011 17:10

childhoodlight
Elev

Avatar


Först och främst, grattis till dig och Erik! Och vad kul att din vän kommer på besök imorgon.

Jag blir alltid glad av att läsa att andra mår bra, det sprider en sådan positiv stämning! Hope the happiness stays with you for a long while

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

10 nov, 2011 17:14

Li
Biträdande rektor

Avatar


Det är härligt att vara glad Allt blir så mycket bättre då liksom.

without something there is no nothing

10 nov, 2011 18:20

Borttagen

Avatar


Hej själv kära Li!

Idag har jag varit lite grinig. Kom inte igång och pluggade som jag ville imorse och har inte alls hunnit allt jag ville idag. Dessutom är jag trött. Mitt öra gör ontför jag och Ally pircade oss i måndags.

Men ikväll skall jag till min storasyster och äta kladdkaka! Det skall bli bra tror jag. Imorgon skall jag försöka ha en gladare dag!

Trevlit att läsa att du haft en sådan bra dag!

10 nov, 2011 18:25

sandralovgood
Elev

Avatar


kul jag är okså glad för jag är kär och att jag klarade ett prov som jag trode att jag skule mislykas på

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi289.photobucket.com%2Falbums%2Fll217%2Fkasta_kotten%2Fhundar%2FWilma1.jpg

10 nov, 2011 18:38

Forum > Off Topic > Hej kära Mugglis!

Du får inte svara på den här tråden.