Daniel i skräckis?
Forum > Off Topic > Daniel i skräckis?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
The Woman in Black. Jag är INTE skräckis personen, men denna är någon jag måste se. Väntar fortfarande på release datum här.
Hehe... ni kan ju alltid söka upp på youtube för att se trailerna, men med ett klick kan du se den på min blogg; Hihi ♥
10 nov, 2011 02:51 |
|
kinshaw
Elev |
10 nov, 2011 09:18 |
|
Borttagen
|
Älskar skräckfilm, men får panik på dockor och leksaker så jag kunde inte kolla färdigt, haha...
10 nov, 2011 10:50 |
|
expelliarmus
Elev |
10 nov, 2011 10:52 |
|
Ida S
Lärare |
Haha åh, vad trög jag känner mig. Jag fattade inte vilken Daniel det var frågan om, så första tanken var "Daniel Westling"? Haha xD
Jag fixar inte skräckfilmer, så tyvärr blir det nog inget jag ser :c stängde av trailern efter halva, men den verkar bra så jag önskar att jag var modig nog att se den ^^ "we live together, and harry does all the cooking." 10 nov, 2011 11:02 |
|
Li
Biträdande rektor |
Hmm tycker att den verkar lite fånig, förutsägbar och väldigt mycket likt alla andra tusen skräckfilmer med barn som det görs... Meen kanske att man ser ändå
without something there is no nothing 10 nov, 2011 11:29 |
|
GodricH
Elev |
Har sett pjäsen som filmen är baserad på i London för nått år sen. blev så rädd att jag hoppadde ur stolen jag satt i, kan varmt rekommendera denne film om den är lika bra som pjäsen.
Spoiler: Tryck här för att visa! 10 nov, 2011 15:54 |
|
scarhead
Lärare |
har sett den från någon Harry Potter-blogg, tror det kan vara den Danzihar, har aldrig sett en skräckfilm då jag tror jag bokstavligen talat skulle skita på mig av skräck, men den ser rätt spännande ut!
10 nov, 2011 15:59 |
|
baramin
Elev |
Åh, jag älskar skräckisar, särskilt när de är mer psykiskt obehagliga än "ÅHNEJ BLOD BLOD BLOD." Tror dock att jag kommer att ha svårt att fokusera på handlingen när Daniel är med. "Nämen titta, där kom Harry Potter!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 10 nov, 2011 16:00 |
|
seamus
Elev |
Jag älskar den. Den är faktiskt en annan version. Den första versionen så är det Adrian Rawlins som har rollen.
Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
10 nov, 2011 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen