Jul <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
9 nov, 2011 20:21
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 9 kl. 20:29
|
|
Borttagen
|
nice
9 nov, 2011 20:24 |
|
Borttagen
|
Jaaa
9 nov, 2011 21:00 |
|
MattiasD
Elev |
Inte redan! Det går för fort!
9 nov, 2011 21:03 |
|
Borttagen
|
Jag fick en chokladkalender för en vecka sen xD
9 nov, 2011 21:13 |
|
LoonyMe
Elev |
9 nov, 2011 21:14 |
|
Borttagen
|
Det är ju jättelänge kvar tills man får börja öppna kalendrar!
Älskade chokladen i julkalendrar, fast nu får jag ju inte äta den längre... dumt att det inte finns kalendrar med sockerfri choklad. =( 9 nov, 2011 23:26 |
|
Borttagen
|
Jag är inte hemma alls i December så jag kommer inte få paketkalender somajg alltid fått D:
9 nov, 2011 23:31 |
|
adliitam
Elev |
Finns ingen mening för mig att ha chokladkalendrar, jag äter ändå upp alla chokladbitar direkt!! ingenting kan stoppa mig från att äta choklad :d
![]() ![]()
9 nov, 2011 23:47 |
|
Borttagen
|
Chokladkalender köper jag alltid efter min födelsedag, annars känns det fel. xD
Är dock inte säker på att jag kan köpa någon i år. D: 9 nov, 2011 23:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen