Vilken brödrostmodell skulle du helst vilja ha i din ägo?
Forum > Off Topic > Vilken brödrostmodell skulle du helst vilja ha i din ägo?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cyachi
Elev |
Tycker att rubriken förklarar det mesta haha.
Alltså; vilken slags brödrost skulle du helst vilja ha? Vilka funktioner värderar du, och vad kan du vara utan? Själv skulle jag väldigt gärna ha en brödrost som gör "mönster" på smörgåsarna. Vore ju faktiskt himla trevligt, och jag skulle kanske tillochmed börja äta frukost haha. Här är några riktiga pärlor! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Och nuuu är det er tur! 9 nov, 2011 19:46 |
|
GinnyOlivia
Elev |
9 nov, 2011 19:49 |
|
Borttagen
|
HUSMORSPORR ♥
Alltså den starwarsbrödrosten var ju helt fantastik! ♥ jag älskar rostbröd så vill ha en som kan roosta massor och som är röd. Typ denna ♥ Brödrostlänken Länken var så lång så jag ändrade och använde länkfunktionen på den //Dante 9 nov, 2011 19:49
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-10 kl. 19:55
|
|
cannedcorn
Elev |
9 nov, 2011 19:50 |
|
Enchanted
Elev |
lol jag läste "Vilken bröstmodell skulle du helst vilja ha i din ägo?" xD o.o
9 nov, 2011 19:50 |
|
IamAK
Elev |
den sista
9 nov, 2011 19:51 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Enchanted: JAg med. lol jag läste "Vilken bröstmodell skulle du helst vilja ha i din ägo?" xD o.o 9 nov, 2011 19:51 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Enchanted: Jag läste också drt. Vi äger.lol jag läste "Vilken bröstmodell skulle du helst vilja ha i din ägo?" xD o.o
9 nov, 2011 19:51 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
9 nov, 2011 19:52 |
|
si_tonks
Elev |
9 nov, 2011 19:52 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen