Filmer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
popohaejo
Elev |
Några bra filmer att rekommendera en kall höstkväll ? (vet inte i vilket forum jag skulle skriva det här..så om det är fel får någon gärna flytta på tråden)
jag kollar på rise of the planet of the apes, grym film so far
petitegossip.se
9 nov, 2011 17:40 |
|
Borttagen
|
9 nov, 2011 18:42 |
|
MattiasD
Elev |
*Flyttar till off topic då det handlar om film*
Vad för typ av genre söker du? Skräck, romantisk eller deckare? 9 nov, 2011 18:49 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Jag måste säga Harry Potter bara för att.
Du kan ju titta på Glee annars, hih. http://www.cucirca.com/2010/01/14/watch-glee-online/
9 nov, 2011 18:52 |
|
Borttagen
|
Beror ju på vad du vill se?
Men harry potter xd En annan jag gillar är Sweeney Todd men det är lite av en film som man antigen älskar eller hatar tror jag?o.O Jag babblar skit jag vet.. 9 nov, 2011 18:57 |
|
popohaejo
Elev |
avifors : GRYM FILMSMAK DU HAR HAHA
jag söker väl allt möjligt förutom skräck, kan inte sova då hahah. gilla såna där filmer som man inte glömmer , som man får ett riktigt intryck av. men komedier är också grymma
petitegossip.se
9 nov, 2011 19:44 |
|
Borttagen
|
popohaejo Detsamma sköning!
Rise of the Planet Of the Apes är riktigt ball den med! Älskar svenska titeln 9 nov, 2011 19:48 |
|
popohaejo
Elev |
9 nov, 2011 19:49 |
|
Borttagen
|
Slumdog Millionaire och Water for Elephants. ^-^
Bäst. 9 nov, 2011 20:05 |
|
superman
Elev |
Friends with benefits
9 nov, 2011 20:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



synd om tom felton bara..
Mugglarportalen