Chokladgrodor
Forum > Harry Potter > Chokladgrodor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Tror ni att Harry Potter någonsin hamnade på Chokladgrodekort?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 nov, 2011 18:39 |
|
Safrina
Elev |
8 nov, 2011 18:41 |
|
Solkatten
Elev |
Står det någonting om det i boken? o.O
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 nov, 2011 18:41 |
|
Borttagen
|
Spoiler: men han borde iaf vara med på korten. Det borde han vara till och med innan han började på Hogwarts, alla vet ju vem han är, han är ju berömd.Tryck här för att visa! Tror nog att även Ron och Hermione hamnade på dem. 8 nov, 2011 18:48 |
|
felix felicis
Elev |
8 nov, 2011 18:49 |
|
Margaret
Elev |
Om jag inte är ute och cyklar så har J.K. Rowling själv sagt att både Harry, Ron och Hermione hamnade på chokladkort. Enligt Ron så ska det ha varit hans viktigaste bedrift, haha.
![]()
8 nov, 2011 18:50 |
|
Solkatten
Elev |
Varför Ron & Hermione? För att de hjälpte honom eller? I så fall borde Neville också hamnade där eftersom han dödade ormen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 nov, 2011 18:51 |
|
Safrina
Elev |
Skrivet av Margaret: Om jag inte är ute och cyklar så har J.K. Rowling själv sagt att både Harry, Ron och Hermione hamnade på chokladkort. Enligt Ron så ska det ha varit hans viktigaste bedrift, haha. Ja jag trodde nåt liknande men sen nu blev jag tveksam. Tack för att du sa det
8 nov, 2011 18:51 |
|
Hippogriffen
Elev |
Men whaaaat det klart han gjorde!!
WolfSeeker5256 på Pottermore :) Läsa gärna min ff Ebonie Black [SV] 8 nov, 2011 18:52 |
|
Borttagen
|
Men vad stod det om dem då? Har Rowling berättat det?
8 nov, 2011 18:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen