Blogg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SiiriusBlack
Elev |
Jag tänkte att det skulle vara kul att folk ska dela med sig sina bloggar. Såg många på anslags tavlan som postar sina bloggar, så tänkte skapa en tråd där folk får skriva sina bloggar och vad de skriver om, och om man behöver hjälp med sin blogg får man fråga andra här
Så jag börjar, www.grettz.blogg.se Jag skriver om allt möjligt. Mode, musik, filmer, mina dagar. En ganska vanlig, men ska börja utveckla det mer till en fotoblogg www.grettz.blogg.se 7 nov, 2011 19:55 |
|
Fang
Elev |
Borde kanske vara på dator-kategorin.
7 nov, 2011 19:56 |
|
expelliarmus
Elev |
Finns massor av såna här trådar i Dator-forumet redan, här är en;
http://www.mugglarportalen.se/messages.php#forum.php?topic=4155
7 nov, 2011 19:57 |
|
Danzi
Elev |
7 nov, 2011 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen