Vad har du ätit idag?
Forum > Off Topic > Vad har du ätit idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Black
Elev |
Vad åt du till frukost? lunch? kvällsmat?
till lunch idag åt jag soppa! ... 7 nov, 2011 18:23 |
|
vevve_puff
Elev |
jag åt till lunch kykling och ris
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 7 nov, 2011 18:25 |
|
Somnium
Elev |
7 nov, 2011 18:25 |
|
seamus
Elev |
Jag kan säga med en lista.
Frukost: Flingor Lunch:Crepes Middag:Ärtsoppa Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
7 nov, 2011 18:27 |
|
cannedcorn
Elev |
Lite ris och typ en halv schnitzel till lunch. Och sen har jag druckit typ 4 glas cola light.
Min nya diet. Lite lunch + cola light. Får se om jag lyckas gå ner några kilon
7 nov, 2011 18:30 |
|
Amandan
Elev |
7 nov, 2011 18:30 |
|
Borttagen
|
1 bulle. Måste äta snart annars blir jag orolig :<
7 nov, 2011 18:31 |
|
joel9324
Elev |
7 nov, 2011 18:35 |
|
Ugglan
Elev |
Frukost:
Yoghurt + Müsli (hatar att jag inte kan äta macka på morgonen!) Lunch: Äcklig köttfärslimpa á la skolmat.
7 nov, 2011 18:36 |
|
Borttagen
|
Mackor och falukorv
7 nov, 2011 18:36 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen