Quidditchlag
Forum > Off Topic > Quidditchlag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Nu är det visserligen ett tag kvar (hehe) till quidditch-sm, men vi (Sirius Black, Nymfadora Tonks, jan och jag) tänkte ha ett lag med i tävlingen (kanske) och vi behöver fler lagmedlemmar, intreserad någon?
Positionerna sökare, två jagare och en slagman är upptagna. Andra intreserade hittils: Fotbollsgustav-Jagare 7 nov, 2011 15:27
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 7 kl. 15:51
|
|
Borttagen
|
Är det ens bekräftat att det blir ett QuiddichSM även 2012? :O
Och det låter skitkul, men jag spelar redan med nargles of the nemesis så jag kan inte Jag hoppas dock att i hittar flera meddlemmar =) 7 nov, 2011 15:34 |
|
EMELESEL
Elev |
Nej, jag vet inte om det är det, vi bara hoppas
7 nov, 2011 15:34 |
|
Borttagen
|
Det hoppas jag med!
För jag var upptagen i år, så Nagrles fick spela utan fast sökare, men nästa år vill jag spela 7 nov, 2011 15:40 |
|
EMELESEL
Elev |
Fick inte spela förra året D: Så jag vill spela i år
7 nov, 2011 15:41 |
|
Borttagen
|
Nargles spelade, och var absolut snyggast av alla lagen!
Men jag var inte med =( https://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=10150263517891526&set=t.745871844&type=3&theater Där är en finfin bild på dem 7 nov, 2011 15:43 |
|
Borttagen
|
^
BAM! Snyggaste laget jag sett hittills! 7 nov, 2011 15:48 |
|
Fotbollsgustav
Elev |
Jag kan vara den tredje jagaren.
Gustav Olsson - a new star was born. 7 nov, 2011 15:48 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Fotbollsgustav: Jag kan vara den tredje jagaren. Okej, fast det kan fortfarande vara flera jagare. Men senare när (om) det är datum bestämt och så så får du anmäla om du är helt säker på att du kan komma. 7 nov, 2011 15:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ^ BAM! Snyggaste laget jag sett hittills! I know! Haha, fast jag var / är inte med D: Men skall få min lagtröja snart 7 nov, 2011 15:52 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen