Grease
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
Hej Mugglis
Alla 6:or i Eslövs kommun får åka in och se(om de vill) musikalen Grease i Kristianstad! När jag var liten såg jag en Grease musikal där Måns Zelmerlöv var Danny och nu är det Kevin Borg som ska det. Jag kom inte alls ihåg filmen så bra så jag såg den häromdagen och tyckte den var asbra! Det weirda med det hela (enligt mej) är att det är skolan som fixar att vi får se den men det är inte ens på skoltid. Vi får sluta tidigare på dagen för att vi ska få vara hemma lite mer, sen åker man in till Kristianstad med skolbuss vid 17:15 (det tar drygt åttio min att åka dit) Den slutar vid ungefär 22:00 och sen kommer vi hem vid 00:00 typ. Sen börjar vi skolan senare nästa dag. Så nu undrar jag.. Har ni sett Grease? Isåfall, vad tyckte du om den? Slytherin Pride 7 nov, 2011 14:41 |
|
Disa
Elev |
MEN JAGVILL OCKSÅ SE DEN!
Kan ni inte ordna så att gymnasieelever i Lund får se den också? 8D http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 7 nov, 2011 15:07 |
|
Borttagen
|
^Seriöst? Eslöv och Lund? Hahah, var är ni på mugglisträffarna i Skåne?
jag såg grease med pernilla walgren, och den var sjukt bra 7 nov, 2011 16:02 |
|
Borttagen
|
Filmerna har jag sett (N°1 & N°2 alltså). Ettan är ju riktigt awesome och jag har suttit och nynnat på låtarna lite då och då. Men tvåan suger. I curse the day you were born!
Nej men det var väll min uppfattning på tvåan. Jag tyckte inte alls den hade samma teen spirit över den så dissar den Men musikalerna har jag inte sett! Vill se, vill se! Fast den där Kevin, sjöng han ens bra? o.o 7 nov, 2011 16:10 |
|
Borttagen
|
Jag såg första filmen med mamma. Gillar sångerna.
7 nov, 2011 16:14 |
|
Disa
Elev |
Jag var inte aktiv här när det var mugglisträffar i skåne
http://www.gratisgodis.se/?r=138038 Gratis är gott, speciellt när det är godis B) 7 nov, 2011 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen