Vem är du lik?
Forum > Off Topic > Vem är du lik?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cailine
Elev |
(Avada Kedavra på tråden om den redan finns)
Jo, jag tänkte fråga, får ni någon gång höra att ni liknar någon? lägg gärna in en bild på er själva och så. c: Till mig brukar de säga att jag liknar, förutom min pappa och Narcissa Malfoy, Luna Lovegood och Cameron Diaz. Det gör mig ganska glad! C: ![]() ![]() ![]() ![]()
6 nov, 2011 22:18 |
|
superman
Elev |
Jag tyckte faktiskt att du var lite lik Nicole Richie på den bilden
jag har hört några gånger att jag liknar Amanda Bynes. Men jag orkar inte leta fram en hyfsad bild på mig själv just nu, hehe. 6 nov, 2011 22:21 |
|
expelliarmus
Elev |
6 nov, 2011 22:23 |
|
Amandan
Elev |
![]() Jag vet inte om jag är lik någon, har bara fått höra min pappa.. så ah. ^ ^ ^ Du är väldigt lik Cameron Diaz! Min tumblr!
6 nov, 2011 22:23 |
|
Cailine
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Har fått höra att jag liknar Ashley Greene tre gånger idag :$ Då får du höra det en fjärde! ![]() ![]()
6 nov, 2011 22:23 |
|
expelliarmus
Elev |
Amandan Du är lik en i min systers klass! ;o Inte överdrivet kul kanske, men haha, ändå.
Cailine Men oh my god, thank you! Du är för övrigt lite lik Cameron!
6 nov, 2011 22:24 |
|
Cailine
Elev |
Skrivet av Amandan: ![]() Jag vet inte om jag är lik någon, har bara fått höra min pappa.. så ah. ^ ^ ^ Du är väldigt lik Cameron Diaz! Du liknar hon som spelar unga Lily! ![]() ![]()
6 nov, 2011 22:24 |
|
Amandan
Elev |
6 nov, 2011 22:26 |
|
kinshaw
Elev |
Fått höra att jag liknar min moster 383184309481 som ung, men jag kan verkligen inte se några likheter alls.... när jag var liten fick jag höra att jag var lik min pappa, för ett år sedan hörde jag för första gången att jag var lik min mamma och tydligen är jag lik min syster också. Men ingen rolig person.
![]()
6 nov, 2011 22:28 |
|
sweetfia
Elev |
Vissa säger att jag är lik angelina jolie, men det tycker inte jag
6 nov, 2011 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen