Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Moa Lignell

Forum > Off Topic > Moa Lignell

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hallå! Tittar ni på idol? Jag gör det i alla fall, och fyfan vad jag ÄLSKAR MOA LIGNELL! Hon är så jävla grym, och hennes låt...GAAH! Jag dör! Såg ni i fredags när hon sjöng sin egna låt? Jag dog när instrumenten kom in. Specielt efter sticket i andra refrängen när det först är lungt och sen kommer instrumenten in och alla bara ställer sig. Det är helt sjukt, ni måste se! Titta på den här: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Ig4Whrv3pdA
Herregud. Fatta att hon har gjort den själv? Jag fattar det inte. Jag tycker moa är så grym att hon förtjänar en egen tråd x)

6 nov, 2011 22:16

Forum > Off Topic > Moa Lignell

Du får inte svara på den här tråden.