Moa Lignell
Forum > Off Topic > Moa Lignell
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hallå! Tittar ni på idol? Jag gör det i alla fall, och fyfan vad jag ÄLSKAR MOA LIGNELL! Hon är så jävla grym, och hennes låt...GAAH! Jag dör! Såg ni i fredags när hon sjöng sin egna låt? Jag dog när instrumenten kom in. Specielt efter sticket i andra refrängen när det först är lungt och sen kommer instrumenten in och alla bara ställer sig. Det är helt sjukt, ni måste se! Titta på den här: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Ig4Whrv3pdA
Herregud. Fatta att hon har gjort den själv? Jag fattar det inte. Jag tycker moa är så grym att hon förtjänar en egen tråd x) 6 nov, 2011 22:16 |
|
Amandan
Elev |
6 nov, 2011 22:18 |
|
expelliarmus
Elev |
6 nov, 2011 22:20 |
|
Borttagen
|
Nej vad LYX! O_O Jag vill också gå!!! Gaah! Jag får panik på henne! hon är så bra :'
6 nov, 2011 22:22 |
|
Borttagen
|
Jag dog lite av den låten ja.
6 nov, 2011 22:22 |
|
Borttagen
|
Jag dör hela tiden av den..
6 nov, 2011 22:23 |
|
annawpotter
Elev |
6 nov, 2011 22:24 |
|
Borttagen
|
Ja, hennes låt är jättefin! Hon är verkligen duktig.
6 nov, 2011 22:41 |
|
Danzi
Elev |
6 nov, 2011 22:42 |
|
Borttagen
|
Ja jag älskade den innan, men efter det här framträdandet dog jag typ. GAAH NÄR ALLA STÄLLDE SIG UPP O_O
6 nov, 2011 22:45 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen