Julklapps-tråden!
Forum > Off Topic > Julklapps-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Om det redan finns en liknande tråd så lite Crucio och Avada Kedavra på denna i så fall!)
Vi börjar snart närma oss Julafton, och då ska man ju önska sig julklappar och kanske köpa lite julklappar till släkt och vänner? Så i den här tråden kan ni skriva vad ni önskar er i julklapp och om ni behöver hjälp att komma på vad ni kan köpa till någon i släkten eller någon vän! För från oss alla, till er alla, en riktigt god jul! 6 nov, 2011 10:41 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Min önskelista:
Mörkblå duffel Ljusblå skrivmaskin Mörkblåklänning sydd av mamma Pengar Fången från Azkaban och Fenixorden (bok) Jag har oftast gett släktingar saker som jag bakat, t.ex. kola. Men i år ska jag göra lite andra småsaker. Skriver dock inte här med risk för att de kan se det.
6 nov, 2011 10:47 |
|
Borttagen
|
Önskelista
- Pengar - Ravenclawkappa (ska få en av mormor) - DH2 på DVD - Little Big Planet 2 - Presentkort - Garn - HP-grejer och massa mer som jag inte kommer på nu... Dock kommer jag inte få julklapp av mamma och pappa detta år, eller tja, resan till Florida är deras julklapp till mig. Jag brukar ge dem fula saker från slöjden typ, och lite virkade grejer. Men att baka låter mycket lättare, jag ska köra på det! 6 nov, 2011 10:54 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
6 nov, 2011 10:56 |
|
Borttagen
|
Min önskelista:
*Xbox 360 *Dödsrelikerna del 1 och 2 *Pengar *En dräkt av Batman *En egen laptop Det var allt jag ville ha. 6 nov, 2011 10:59 |
|
Borttagen
|
Jag kommer nog inte få så många paket på julafton, eftersom vi ska åka från malmö till örebro och hämta en liten hundvalp vid lucia. ^u^
6 nov, 2011 11:00 |
|
Borttagen
|
♥ Pengar (så jag kan lägga undan 200 kr tills i slutet av mars)
♥ Kramar ♥ Örhängen ♥ Andra smycken 6 nov, 2011 11:03 |
|
Borttagen
|
Kanske...
♥ Ett schack ♥ Ett notställ ♥ Böcker ♥ Dödsrelikerna del 2 på DVD ♥ Presentkort Kanske ska baka nåt att ge bort, eller virka. 6 nov, 2011 11:05 |
|
Borttagen
|
6 nov, 2011 11:08 |
|
Borttagen
|
6 nov, 2011 11:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen