Mugglisträff I Göteborg
Forum > Off Topic > Mugglisträff I Göteborg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryPrutter
Elev |
Jag satt här hemma och hade allmänt tråkigt och jag undrade om det var några som var intresserade av att gå på en mugglisträff i Göteborg? c:
Isåfall skulle det vara sjukt roligt och jag skulle verkligen se fram emot det. Jag ändrar inlägget om det är fler som är intresserande. Vi måste vara minst 5 st inklusive mig då. Så kom igen nu, en dag kan ni väl lägga ner på det?
5 nov, 2011 18:25 |
|
Ida S
Lärare |
Det planeras en Göteborgsträff i den här tråden annars
"we live together, and harry does all the cooking." 5 nov, 2011 18:37 |
|
HarryPrutter
Elev |
5 nov, 2011 18:40 |
|
Ida S
Lärare |
Ingen orsak
"we live together, and harry does all the cooking." 5 nov, 2011 18:42 |
|
HarryPrutter
Elev |
5 nov, 2011 18:44 |
|
expelliarmus
Elev |
5 nov, 2011 18:45 |
|
HarryPrutter
Elev |
5 nov, 2011 18:46 |
|
Danzi
Elev |
5 nov, 2011 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen