Framtidsdrömmar
Forum > Off Topic > Framtidsdrömmar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryPrutter
Elev |
(Visste inte om det fanns en sån här tråd men om det gör det så Avada Kedavra på den här)
Rubriken says it all. Dina framtidsdrömmar. Min är nog att jag flyttar utomlands och får något jobb inom film och dessutom får jobba med någon från Harry Potter - Crewet.
4 nov, 2011 23:24 |
|
childhoodlight
Elev |
Jag vill flytta till London, vara psykolog och skriva böcker åt sidan om. Vill gärna hålla på med fotografering också.
Det har jag planerat med Elderwand, och när jag släpper min bok ska den bli till film och hon kommer spela i den filmen
4 nov, 2011 23:26 |
|
baramin
Elev |
Jag vet inte vad jag har för drömmar, men så länge de uppfylls i Göteborg är jag nöjd.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 4 nov, 2011 23:26 |
|
Borttagen
|
Jag vill bli styrman på en fin båt.
4 nov, 2011 23:29 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Flytta till Lund, jag vill bara ifrån allt vad små hålor på landet heter... Jag är så trött på de inskränkta, ignoranta, rasistiska och homofobiska grottmänniskor jag går i skolan med att det inte är sant. Så länge jag kommer härifrån kan jag dö lycklig, typ. c:
4 nov, 2011 23:29 |
|
HarryPrutter
Elev |
4 nov, 2011 23:29 |
|
Borttagen
|
Porrstjarna. HOHO!
Nej men jag vet inte... Fotograf kanske c: 4 nov, 2011 23:30 |
|
Cyachi
Elev |
Vill resa mycket, och så småningom flytta till platsen jag gillar som mest.
4 nov, 2011 23:31 |
|
Borttagen
|
Författare, dessvärre är jag ingen talang och jag kommer förmodligen aldrig bli tillräckligt bra för det.
4 nov, 2011 23:32 |
|
Borttagen
|
Det kommer bli fantastiskt. har bara fyra och ett halvt år kvar tills jag är där om allt går som det skall! 4 nov, 2011 23:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen