Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Framtidsdrömmar

Forum > Off Topic > Framtidsdrömmar

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
HarryPrutter
Elev

Avatar


(Visste inte om det fanns en sån här tråd men om det gör det så Avada Kedavra på den här)

Rubriken says it all. Dina framtidsdrömmar.
Min är nog att jag flyttar utomlands och får något jobb inom film och dessutom får jobba med någon från Harry Potter - Crewet.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F102ujr8.jpg

4 nov, 2011 23:24

childhoodlight
Elev

Avatar

+1


Jag vill flytta till London, vara psykolog och skriva böcker åt sidan om. Vill gärna hålla på med fotografering också.

Det har jag planerat med Elderwand, och när jag släpper min bok ska den bli till film och hon kommer spela i den filmen Hehe

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

4 nov, 2011 23:26

baramin
Elev

Avatar


Jag vet inte vad jag har för drömmar, men så länge de uppfylls i Göteborg är jag nöjd.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

4 nov, 2011 23:26

Borttagen

Avatar


Jag vill bli styrman på en fin båt.

4 nov, 2011 23:29

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Flytta till Lund, jag vill bara ifrån allt vad små hålor på landet heter... Jag är så trött på de inskränkta, ignoranta, rasistiska och homofobiska grottmänniskor jag går i skolan med att det inte är sant. Så länge jag kommer härifrån kan jag dö lycklig, typ. c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

4 nov, 2011 23:29

HarryPrutter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill bli styrman på en fin båt.
Oh, vad kul!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi44.tinypic.com%2F102ujr8.jpg

4 nov, 2011 23:29

Borttagen

Avatar


Porrstjarna. HOHO!
Nej men jag vet inte...
Fotograf kanske c:

4 nov, 2011 23:30

Cyachi
Elev

Avatar


Vill resa mycket, och så småningom flytta till platsen jag gillar som mest. Vill även hemskt gärna jobba inom journalistik.

4 nov, 2011 23:31

Borttagen

Avatar


Författare, dessvärre är jag ingen talang och jag kommer förmodligen aldrig bli tillräckligt bra för det.

4 nov, 2011 23:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av HarryPrutter:
Skrivet av Borttagen:
Jag vill bli styrman på en fin båt.
Oh, vad kul!


Det kommer bli fantastiskt. har bara fyra och ett halvt år kvar tills jag är där om allt går som det skall!

4 nov, 2011 23:33

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > Framtidsdrömmar

Du får inte svara på den här tråden.