Saker du tar för givet
Forum > Off Topic > Saker du tar för givet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
När man lever i ett sånt tursamt/rikt land som i Sverige, tänker man inte på hur bra man har det. Tack är ett underskattat ord, vad tar du för givet?
Jag till exempel, tar mig hälsa och all hjälp jag får för givet. Se det här som en stor boost av tacksamhet 8D 4 nov, 2011 20:50
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 5 kl. 10:32
|
|
Enchanted
Elev |
Att min fakkin mobil ska funka men nu gör den inte det! fgdhsajklfgtrslemölegrdf
4 nov, 2011 20:50 |
|
si_tonks
Elev |
Rent vatten, mer än två rejäla måltider om dagen. Det är inte alla som får det och det känns sjukt dåligt.
![]()
4 nov, 2011 20:52 |
|
IamAK
Elev |
vatten, mat, det mesta egentligen...
4 nov, 2011 20:53 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Vatten, mat, säng, kläder, värme, skola, kontakt med resten av världen, hjälp om jag behöver det... Tar rätt mycket för givet, men jag uppskattar det också.
4 nov, 2011 20:54 |
|
Ginnyy
Elev |
jag tar för givet att alla människor har själ och hjärta. Blir alltid lika förvånad när jag hör hur dumma folk det finns...
4 nov, 2011 20:55 |
|
Borttagen
|
Att hygienen fungerar, Att toaletter och sådan finns. Att alltid ha rena och varma kläder på mig. Att jag inte behövr jibba om jag är sjuk och att om jag skadar mig kan jag åka direkt till akuten och få hjälp. Att jag kan klaga om något jag tycker är fel och att jag får gilla vem jag vill utan att någon kan påverka det.
SKOLAN 4 nov, 2011 20:57 |
|
baramin
Elev |
Att någon alltid finns bakom mig, beredd att ta emot.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 4 nov, 2011 21:05 |
|
ikka
Elev |
Mat, skola, sjukvård, rent vatten, varma kläder, el, vänner, hem, mobil, sjukt många grejer till.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
4 nov, 2011 21:37 |
|
SzM
Elev |
4 nov, 2011 21:41 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen