Animagus
Forum > Harry Potter > Animagus
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Orm viskaren
Elev |
Jag vill vara en animagus. Jag vill kunna bli en ödla. Vill du vara en animagus, och isåna fall vilket djur?
Ni-vet-vem :) 4 nov, 2011 15:56 |
|
Borttagen
|
Jag tror att det redan finns en liknande tråd. Men att vara en animagus skulle ju inte vara så tokigt.
Jag hade nog velat vara en korp eller en katt. 4 nov, 2011 15:58 |
|
HarryPrutter
Elev |
4 nov, 2011 16:00 |
|
Borttagen
|
En Nifflare!
4 nov, 2011 16:00 |
|
Gurasu
Elev |
En Hippogriff 8D
The best stories always lives inside you 4 nov, 2011 16:07 |
|
Borttagen
|
Ett Lodjur
4 nov, 2011 16:08 |
|
Borttagen
|
En grå örn, helt klart ._.
4 nov, 2011 16:09 |
|
Borttagen
|
Något djur som skulle vara väldigt användbart eller diskret. En katt kanske eller en örn/falk
4 nov, 2011 16:09 |
|
Ms.Markus
Elev |
Något djur med vingar! Det skulle vara underbart att bara förvandla sig till en fågel och flyga iväg ett tag när något blir för mycket.
![]()
4 nov, 2011 17:07 |
|
Borttagen
|
4 nov, 2011 17:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen