Vad cirklade i ert huvud när ni la er igår?
Forum > Off Topic > Vad cirklade i ert huvud när ni la er igår?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Roretta
Elev |
Jag tänkte på Jönköpingsbor och vilka kläder jag skulle ha på mig NÄSTA HELG. Planera i förväg, o ja.
Berits hand touched fried chicken. /proud 4 nov, 2011 10:17 |
|
Luna 1
Elev |
4 nov, 2011 10:23 |
|
Li
Biträdande rektor |
Eric Saade xD lol.
without something there is no nothing 4 nov, 2011 10:25 |
|
Ginnyy
Elev |
4 nov, 2011 10:31 |
|
Borttagen
|
En dagissång som går "Hej tummen upp ända upp i taket, hej tummen ner ända ner i golvet".
Don't ask me why, den sitter fast i huvudet. 4 nov, 2011 10:38 |
|
EMELESEL
Elev |
Kunde inte sova hade "Ett litet ägg" på hjärnan. En Swedish Shortsnouts låt.
4 nov, 2011 10:39 |
|
Twix
Elev |
Mugglis....
4 nov, 2011 10:48 |
|
Danzi
Elev |
Jag tänkte på hur nervös jag var inför träffen med killen jag gillar idag. Tankarna bara snurrade runt.. det slutade även med att jag drömde om det, fast i drömmen så var killen min kusin haha.. x)
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
4 nov, 2011 10:51 |
|
Somnium
Elev |
Ångest inför att det snart är skola igen.
Hur skönt det ska bli att vara ensam hemma hela helgen. Mensvärk. Q.Q Och så tänkte jag på ett möte som jag var på igår. http://slytherinunicorn.tumblr.com/
4 nov, 2011 10:54 |
|
childhoodlight
Elev |
4 nov, 2011 11:53 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen