Hitta nya vänner - tråden
Forum > Off Topic > Hitta nya vänner - tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Om det finns en sådan här tråd redan, kill this, please.
Det kan kanske vara svårt att hitta vänner som har samma intressen som en själv, därför skapade jag den här tråden. Här kan ni alltså skriva lite kort om er själva och hitta nya mugglis vänner med samma intresse. Om inte annat kan ni kanske hitta någon att uggleposta med när ni har tråkigt! :3 ♥ 3 nov, 2011 15:35 |
|
Josefinpotter
Elev |
Okej, jag heter Josefin och är 13 och om en månad 14! Jag älskar att fotografera, träfa vänner, skratta (haha
Gryffindor :D 3 nov, 2011 18:52 |
|
cannedcorn
Elev |
Jag heter Maja och är 15 år. Jag älskar Tokio Hotel, Jedward, Johnny Depp, Harry Potter, Charlieissocoollike och Danny.
Jag är random, högljudd och allmänt jobbig (mina vänner tycker dock inte att jag är jobbig, me jag håller inte med dom). Jag älskar hästar och jag har ridit i 8-9år. Mat är det bästa som finns, tillsammans med regniga dagar och filmkvällar. Och jag älskar massa TV serier. Favoriterna är Friends och The o.c ^^
4 nov, 2011 02:41 |
|
Savi
Elev |
Niice!
Heter Isabelle och är snart fyllda 17. Från Danderyd/Djursholm, Stockholm. Nu bosatt i Las Vegas under ett år. Stort Disney freak. Foto är största intresset. Jag spelar gitarr och piano. Älskar Glee. Språk är en av mina starka sidor. Har varit ett troget Harry Potter fan sen jag var 6 år. Älskar att umgås med mina vänner samt att träffa nya. Utbytesstudetner gillas extra mycket Vill jobba inom FN, WWF eller som marinbiolog. Ranodm men true ♥
4 nov, 2011 02:52 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
Hej. jag heter Linda och fyllde 13 för två dagar sedan.
Bor på landet, har kor och höns. Gillar Musik, (älskar) KAT-TUN, att dansa, måla, sjunga, va med kompisar, hänga på mugglis, läsa, skriva, manga/anime, Merlin, Legend of the seeker och Vampire knight. Jag spelar tvärflöjt, går på musikskola, är med i tre körer. Jag kan vara både glad och tystlåten men mest glad Lyssnar väldigt mycket på KAT-TUN och Paramore. Min favorit bok efter HP är Vampire Academy (serie) Min favorit manga/anime är Tsubasa Revelotion Chronicle. Ärm ,ed i skolkör, sångansambel och ungdomskör. Älskar att kolla på film en regnig dag eller läsa. Jag läser otroligt mycket och är oftast ganska tråkig när jag gör det. Det är ialla fall vad mina vänner säger och jag håller med dem
4 nov, 2011 07:55 |
|
Luna 1
Elev |
Tjaba tjena hallå!
Jag heter Wilma och är en tjej på elva år. Jag går hos en sångpedagog, jag går på piano och så spelar jag fotboll. Mina största intressen utanför det är väll Harry Potter, Twilight, Vänner/Friends, YouTube, och mera. Jag är oftast rätt glad av mig, men är mest en lite mer tstlåten och mökr människa när ajg int eär med folk. Jag klarar inte av att se par jag shippar kyssa varandra för jag fangirlar... mycket. Jag älskar att läsa! Min favorit bok är Stolthet och Fördom av Jane Austen, min favoritfilm är Stolthet och Fördom. Men det är egentligen serien som blev film som jag älskar, den andra är för kort. Jag älskar att babbla, som ni märker, så det blir inte direkt några korta diskutioner/samtal om ni mugglepostar mig! Är du ett Vänner/Friends-fan, skulle det uppskattas om du skickade ett meddelande så jag kunde snacka om det då nästan ingen i min närhet älskar det som jag.
Tumblr.
4 nov, 2011 08:47 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen