Uppsalabor!
Forum > Off Topic > Uppsalabor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tycker det borde finnas en sån här tråd för varje lite större stad här i sverige, så här får ni ett smakprov!
Jag hade tänkt att denna tråd skulle rikta sig till alla Uppsalabor och ni som bor i närheten, i denna tråd så kommer det komma information om mugglisträffar, Uppsala Quidditchlag och andra roliga HP-event som sker i Uppsala, en magisk stad där allt kan hända! Här kan ni även lägga upp tips och idéer till kommande muggllisträffar och hp-event! Så, känn er fria att säga vad ni tycker och tänker om HP-fandomen i Uppsala! Senaste nytt: Måndagen den 31:a oktober så gick ett hp-event av stapeln i botaniska trädgården, det var cirka 180 HP-Fans från hela Uppsala och även några utanför uppsala som kom för att uppleva Uppsalas tolkning av Hogwarts! Jag (Miyuki) och MonsterCookie träffades utanför stadsbiblioteket kl. 12:20 för att stå och vifta med våra fina mugglis-skyltar, där träffade vi även en glad Almir, när vi insåg att det inte kom några fler började vi trava iväg mot botaniska trädgården! Väl där träffade vi en glad si_tonks som stått och paxat platser åt oss i kön vilket var otroligt snällt, samtidigt försvann MonsterCookie till sin vän Selma! Efter att vi alla blivit sorterade så gick vi på lektioner i trolldryckskonst, örtlära, vi gjorde GET-Prov m.m, vilket var ganska kul iaf :3 2 nov, 2011 21:49
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 2 kl. 22:05
|
|
MonsterCookie
Elev |
Awesooome tråd Ronja! 8D ♥
wolfstar deserved better. 2 nov, 2011 21:53 |
|
Borttagen
|
Hah.. Jag tror att det blir lätt att få ihop lagmedlemmar till Quidditch-laget nästa år, när vi nu fick se hur många HP-fans det finns där ute i stora vida Uppsala! :3
2 nov, 2011 22:12 |
|
Bugglan
Elev |
*Och så träffade ni de otroligt fantastiska mugglisarna Ugglan Hedwig och Bugglan, som ni tyvärr inte hann umgås med så länge eftersom att de hamnat i Beauxbaton...
Det var kul att få träffa er en liten stund i alla fall! 2 nov, 2011 22:20 |
|
Borttagen
|
^ Men juste, glömde er två, riktigt kul att träffa några fler mugglisar :3
2 nov, 2011 22:47 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen