Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tips på Wii spel

Forum > Off Topic > Tips på Wii spel

1 2 3
Användare Inlägg
Minidjuret
Elev

Avatar


Som rubriken, jag behöver tips på Wii spel^^
Jag har:
Wii sport
Wii sport resort
Madagascar
Hp 6
New super mario bros
Wii sing(två)

avada kedava på denna tråden om det finns en tvilling. Jag sökte men hittade ingen S:

2 nov, 2011 14:36

Li
Biträdande rektor

Avatar


Mario Party 8 är jättekul

Och Animal Crossing, Harvest Moon, Wii fit (men då måste du ha balance board), Lego Harry Potter och Mario Kart

without something there is no nothing

2 nov, 2011 14:39

Wingardium Leviosa
Elev

Avatar


Mario-spel är kul. 8D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fe41a07e42c44dbc76381ca8019b0ef8d%2Ftumblr_mhixnxAhUi1rx4fhzo1_500.gif

2 nov, 2011 14:40

Minidjuret
Elev

Avatar


Li-Marioparty 8 har jag spelat, tyckte sådär

Lego harry Potter har jag till dator, men det fungerar ej. Har spelat det hos min kompis. Jag älskar det! Och funderar på att köpa det till Wi också, fast i så fall years 5-7^^

De andra ska jag kolla upp^^


Wingardium Leviosa- Hahah, japp

2 nov, 2011 14:47

Vare-kun
Elev

Avatar


ca 27e släpps Zelda: skyward sword ♥
Annars finns alltid Super smash bros brawl (fast det är nog bäst med classic eller gc kontroller), zelda: twilight pincess (♥♥), mario kart wii, Super Mario galaxy (1 (& 2)), Metriod prime (alla tre finns som en samling för wii) och typ en miljon awesome gamecubespel om du inte är överdrivet kinkig med grafik och så :3

"It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living." -Terry Pratchett

2 nov, 2011 15:00

Minidjuret
Elev

Avatar


Ska checka dem^^

3 nov, 2011 00:28

Borttagen

Avatar


Vi har HP 5 till wii.
Testa det. :3

3 nov, 2011 00:30

Minidjuret
Elev

Avatar


^

Ge mig då? xD

3 nov, 2011 00:31

leumas vän
Elev

Avatar


Dom absolut bästa spelen till Wii är tveklöst: Super Mario Galaxy 1 o 2, och The Legend of Zelda: Twilight Princess.
Och den 18 november så släpps: The Legend of Zelda: Skyward Sword som ockps kommer bli helt Awesome.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fa.deviantart.net%2Favatars%2Fd%2Fr%2Fdragonhug.gif%3F1

3 nov, 2011 00:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Minidjuret:
^

Ge mig då? xD


Nä, då kommer mamma deppa. Hon får Harry Potter spel-mani ibland och måste spela femman och sexan non stop i någon dag.

Men du kan få låna. :3

3 nov, 2011 00:34

1 2 3

Forum > Off Topic > Tips på Wii spel

Du får inte svara på den här tråden.