Vart ska du se HP7?
Forum > Harry Potter > Vart ska du se HP7?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Santi
Elev |
Nu när premiären närmar sig börjar man fundera på vart man ska se filmen, vart ska ni se den?
Själv vet jag inte så mycket om tider och så men jag ska definitivt se de på premiären, kanske på Rigoletto eller nått liknande. "love is the most powerful thing of all." - JK Rowling 6 okt, 2010 17:33 |
|
Pottergeek
Elev |
Sergel, förmodligen. Men brukar vara slutsålt, så man måste förhandsboka där. Har man riktigt tur kan man se premiären på Saga utan att behöva förhandsboka. Jag skulle se Eclipse där (eftersom det var slutsålt på Sergel) och när jag kom dit var det 420 biljetter kvar till den första visningen. Så jag köper en biljett, går på Donken, kommer tillbaka och ska köpa biogodis. Då är hela entrén fylld med folk och filmen slutsåld! :O
It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore 6 okt, 2010 17:40 |
|
Santi
Elev |
Jäklar
"love is the most powerful thing of all." - JK Rowling 6 okt, 2010 17:44 |
|
Pottergeek
Elev |
Skrivet av Santi: Jäklar Juste, det finns ju 3D. Då kanske det kommer vara flera visningar av filmen, vilket gör det lättare att få tag på biljetter. Jag vill helst se den i 2D först, eftersom att det känns som om man uppfattar filmen bättre då It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore 6 okt, 2010 17:48 |
|
Santi
Elev |
Aha, jo men det kan ju vara sant men jag blir glad så länge jag får se den på premiären ( helst 3D ) för se kan man ju ändå nörda 2D hemma i tv soffan. Då uppfattar man ju filmen bra ( efter att ha sett den ett tio tal ggr! )
"love is the most powerful thing of all." - JK Rowling 6 okt, 2010 17:58 |
|
Borttagen
|
För mig blir det Rigoletto, och jag börjar med 3D.
Jag hoppas verkligen att den blir bra och inte helt misslyckad som vissa andra filmer i 3D... 7 okt, 2010 06:28 |
|
Piggy
Elev |
7 okt, 2010 11:12 |
|
natsukashi
Elev |
Har inte mycket annat val än att se den nere i Kalmar. :>
7 okt, 2010 11:42 |
|
APELSiiN
Elev |
7 okt, 2010 16:13 |
|
Santi
Elev |
What?!? Vart bor du?
"love is the most powerful thing of all." - JK Rowling 7 okt, 2010 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen