haha åldersnoija?
Forum > Off Topic > haha åldersnoija?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Idag gick jag på Erikshjälpen. Så fick jag syn på världens tallrikar. Blåa med olika blåa blommer, sådana där fina kakfat. Jag typ shit jag måste ha dem när jag flyttar hemifrån. Det var ganska nya, så jag berättade för mamma om dem, och hon sa att jag kunde få dem i julklapp O.O
Dessutom gick jag och min vän runt ooch dreglade över superfina hyllor och soffor. Det är nu jag känner att jag börjar bli gammal... XD Åh btw, jag behöver lugnas lite. Lite vanlig attentionnoja, usch jag hatar det, men kanske bäst att det är mugglis som får det. http://i1087.photobucket.com/albums/j464/Oceanii/111101-185258.jpg Visst hamnade det inte för nära det hålet jag redan har? Jag tyckte först det hamnade för nära, sedan att det blev perfekt och så upp och ner i ett enda virrervarr. 1 nov, 2011 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen