Vad vill du?
Forum > Off Topic > Vad vill du?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Vad vill ni? Här är tråden för att göra era viljor hörda.
Jag till exempel, vill att mitt te ska svalna så att det blir drickbart! "we live together, and harry does all the cooking." 1 nov, 2011 21:52
Detta inlägg ändrades senast 2011-11-22 kl. 16:58
|
|
Borttagen
|
Jag vill skriva mina sista ord till dagens Nano!
1 nov, 2011 22:04 |
|
baramin
Elev |
Jag vill driva omkring i Stockholm(varför just Stockholm vet jag inte?!)i snöfall och komma i värsta julstämningen. Hatar att vara full av julstämning innan advent, så är rätt bitter.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 nov, 2011 22:07 |
|
IamAK
Elev |
jag tror det finns en liknande tråd som heter "vill ha - tråden" eller nåt sånt... men det kanske är skillnad på vill och vill ha?
1 nov, 2011 22:08 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag vill pussas
without something there is no nothing 1 nov, 2011 22:08 |
|
Borttagen
|
Jag vill bli bättre på gitarr : [
1 nov, 2011 22:08 |
|
Ginnyy
Elev |
Jag vill sjunga, inte bara sjunga, utan verkligen sjunga!
Jag vill stå framför en publik och bara sjunga ut, och vara så där underbart lycklig!
1 nov, 2011 22:12 |
|
Borttagen
|
Jag vill att dom jag spelar mot på wordfeud ska lägga ett ord nån gång D: *rastlös*
1 nov, 2011 22:22 |
|
ikka
Elev |
1 nov, 2011 22:32 |
|
Borttagen
|
1 nov, 2011 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen