Mugglis väskan
Forum > Off Topic > Mugglis väskan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ChoChang
Elev |
Jepp! Jag får kanske köpa en sån!
Har ni köpt något från mugglis? Hur är väskan om du har köpt den Prata gärna om mugglis egna 'tröj' och 'väsk' kollektion eller vad det heter xDxD Det är en dag imorgon också... 1 nov, 2011 21:37 |
|
baramin
Elev |
Trivs inte i t-shirts och har redan alldeles för många väskor, så jag har inte köpa någonting. Om det hade funnits typ hoodies hade jag lugnt köpt för länge sedan, menmen. Grymt att ha på stan utifall att man skulle springa in i något mugglis-hygglo.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 nov, 2011 21:42 |
|
luckyBella
Elev |
1 nov, 2011 21:43 |
|
Li
Biträdande rektor |
Vi lade just till luvtröjor faktiskt
without something there is no nothing 1 nov, 2011 21:59 |
|
baramin
Elev |
OH, underbara! Nu är det bara att vänta in mitt barnbidrag, eh.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 1 nov, 2011 22:01 |
|
ChoChang
Elev |
ÅÅÅÅH. Nu älskar jag mugglis ännu mer! Men jag SKA köpa en väska, såååå... snart tjänar ni 249kr Det är en dag imorgon också... 1 nov, 2011 22:08 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av ChoChang: ÅÅÅÅH. Nu älskar jag mugglis ännu mer! Men jag SKA köpa en väska, såååå... snart tjänar ni 249kr Tyvärr tar spreadshirt största delen av pengarna without something there is no nothing 1 nov, 2011 22:10 |
|
ChoChang
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av ChoChang: ÅÅÅÅH. Nu älskar jag mugglis ännu mer! Men jag SKA köpa en väska, såååå... snart tjänar ni 249kr Tyvärr tar spreadshirt största delen av pengarna Jaha, men, det är ju något i alla fall Det är en dag imorgon också... 1 nov, 2011 22:13 |
|
Ginnyy
Elev |
1 nov, 2011 22:16 |
|
Borttagen
|
Funderar på att köpa en Jag hänger på mugglarportalen.se-tröja. Vet bara inte vilken färg.
1 nov, 2011 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen