Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Mugglis väskan

Forum > Off Topic > Mugglis väskan

1 2
Användare Inlägg
ChoChang
Elev

Avatar


Jepp! Jag får kanske köpa en sån!
Har ni köpt något från mugglis?
Hur är väskan om du har köpt den ?

Prata gärna om mugglis egna 'tröj' och 'väsk' kollektion eller vad det heter xDxD

Det är en dag imorgon också...

1 nov, 2011 21:37

baramin
Elev

Avatar


Trivs inte i t-shirts och har redan alldeles för många väskor, så jag har inte köpa någonting. Om det hade funnits typ hoodies hade jag lugnt köpt för länge sedan, menmen. Grymt att ha på stan utifall att man skulle springa in i något mugglis-hygglo.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

1 nov, 2011 21:42

luckyBella
Elev

Avatar


Ska beställa en tröja

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2Fjfci91.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2F2enspyb.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi60.tinypic.com%2F2uogtio.gif

1 nov, 2011 21:43

Li
Biträdande rektor

Avatar


Vi lade just till luvtröjor faktiskt

without something there is no nothing

1 nov, 2011 21:59

baramin
Elev

Avatar


OH, underbara! Nu är det bara att vänta in mitt barnbidrag, eh.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

1 nov, 2011 22:01

ChoChang
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Vi lade just till luvtröjor faktiskt


ÅÅÅÅH. Nu älskar jag mugglis ännu mer! Men jag SKA köpa en väska, såååå... snart tjänar ni 249kr

Det är en dag imorgon också...

1 nov, 2011 22:08

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av ChoChang:
Skrivet av Li:
Vi lade just till luvtröjor faktiskt


ÅÅÅÅH. Nu älskar jag mugglis ännu mer! Men jag SKA köpa en väska, såååå... snart tjänar ni 249kr


Tyvärr tar spreadshirt största delen av pengarna Men vi får lite pengar i alla fall, och alla bidrag är ju bra till att göra Mugglis bättre

without something there is no nothing

1 nov, 2011 22:10

ChoChang
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Skrivet av ChoChang:
Skrivet av Li:
Vi lade just till luvtröjor faktiskt


ÅÅÅÅH. Nu älskar jag mugglis ännu mer! Men jag SKA köpa en väska, såååå... snart tjänar ni 249kr


Tyvärr tar spreadshirt största delen av pengarna Men vi får lite pengar i alla fall, och alla bidrag är ju bra till att göra Mugglis bättre


Jaha, men, det är ju något i alla fall Och jag tycker väskan är väldigt fin, jag får aldrig nog av tygväskor, för jag gillar inte skinnväskor och sådant, sååå, om ni ser en liten korthårig blond tjej som går runt med en mugglis väska ocg troligtvis mjukisbyxor, eftersom det är det enda byxorna jag har på mig, så är det kanske jag! Kommer använda den väl och mycket!! I ♥ MUGGLIS

Det är en dag imorgon också...

1 nov, 2011 22:13

Ginnyy
Elev

Avatar


Holy Crap! Luvtröjan i blått är galet snygg!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

1 nov, 2011 22:16

Borttagen

Avatar


Funderar på att köpa en Jag hänger på mugglarportalen.se-tröja. Vet bara inte vilken färg.

1 nov, 2011 22:17

1 2

Forum > Off Topic > Mugglis väskan

Du får inte svara på den här tråden.